Klachten

Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het desondanks toch voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan vernemen wij dat graag van u. Via onderstaand formulier kunt u uw klachten aan ons doorgeven.

Mocht de afhandeling van de klacht niet naar wens verlopen, dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Indien u hiervan gebruik wilt maken, dan dient u uw klacht - binnen drie maanden na dagtekening van onze reactie - in bij:

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG  Den Haag
T 070 - 333 89 99
W www.kifid.nl
E consumenten@kifid.nl

twitter facebook

 

Hypotheekrente blijft laag

Lage hypotheekrente en een toenemende vraag naar koopwoningen. De huizenmarkt zit weer in de lift. De verleiding om juist nu een huis te kopen is groot. Maar ga niet overhaast te werk en pas op voor valkuilen. Lees verder >>

schade

Schade melden

U heeft schade? Heel vervelend. Bel snel T. 040 211 51 52, mail naar info@fac-eindhoven.nl of download hier het schadeformulier. Wij helpen u graag. >>

wijzigingen

Wijzigingen doorgeven

Wij blijven graag op de hoogte van wijzigingen bij u of uw gezinsleden. Zo kunnen we controleren of dat gevolgen heeft voor uw verzekeringen. >>

Informatie aanvragen?

Vul onderstaande gegevens in en wij helpen u graag verder